Friday 12 January 2007

Centralwings nie zwraca pieniędzy


To nie był koniec moich przygód z Centralwings. Gdy już czekałem na zwrot pieniędzy zamiast pieniędzy dostałem dziwacznego maila z dokumentem przypominającym potwierdzenie lotu (zobacz obok).

Email od Centralwings nie zawierał żadnej treści, było tylko potwierdzenie lotu wyglądające tak samo jak potwierdzenie, które dostałem wcześniej z jedną malutką różnicą, w tabelce została dodana linijka z ujemną kwotą biletu. Czy to znaczy, że Centralwings zwraca mi pieniądze? Niewiadomo.

W każdym razie na pewno dziękuje mi za korzystanie z linii lotniczych Centralwings i zaprasza na pokład samolotu...a przecież lot miał być odwołany? Postanowiłem nic nie robić i potraktować ten list jako błąd i cierpliwie czekać na pieniądze.

Ciąg dalszy historii niedługo.

No comments: