Saturday 17 February 2007

Tanie linie lotnicze Centralwings opinia negatywna

Centralwings jednak nie zdecydowało się wypłacić mi pieniędzy. Od listu wspomnianego w poprzednim poście mijały miesiące i postanowiłem znów skontaktować się z bezużytecznym Centralwings Call Center...poznając na pamięć powitalny tekst w rodzaju "Jestem Ola i poprowadzę Cię przez menu Centralwings Call Center".

Po kilkunastu minutach czekania dostałem się wreszcie do konsultanta Centralwings. Po raz kolejny spokojnie wytłumaczyłem problem(!!!), dalej rozmowa wyglądała następująco:

Centralwings: Pieniądze zostały wysłane i powinny być na Pana koncie.
Ja: Nie doszły na konto.
Centralwings: A kiedy Pan ostatnio sprawdzał?
Ja: Mam dostęp do konta przez internet, sprawdzałem 5 minut temu.
Centralwings: hmmm...u mnie w systemie jest, że pieniądze zostały przelane.
Ja: Może ale na pewno nie na moje konto.
Centralwings: Jest Pan pewien?
Ja: (hmm...no w sumie pewien to jestem tylko śmierci i podatków, więc pomyślałem, że chciałbym mieć to z banku na piśmie) OK, nie jestem pewien ale wezmę wyciągi z banku i do Pana oddzwonie.

Rozłączyłem się dziękując za rozmowe konsultantowi. Wygrzebałem wyciągi, sprawdziłem wyciągi dla wszystkich kart, na żadnej nie było płatności. HA! Dzwonie jeszcze raz do Centralwings z papierami w zębach. Znów call centre, Pani Ola, konsultant, wytłumaczyłem problem, usłyszałem, że pieniądze powinny być na koncie...dupa! powiedziałem, mam wyciągi w ręku i nie doszły i nic nie wskazuje, że dojdą. Konslultant w końcu: Złożę reklamacje w systemie. Ja na to, że już próbowaliśmy to wczesniej i nikt z Centralwings z działu księgowego do mnie nie zadzwonił, więc to nic nie da. Konsultant wpadł na nowy pomysł! Email do Centralwings obsluga.klienta@centralwings.com. Super! Podziękowałem grzecznie za rozmowe i postanowiłem spróbować tej drogi komunikacji. W następnym poście zamieszczę email, który wysłałem do pięknych tanich linii lotniczych Centralwings.

No comments: